söndag 29 augusti 2010

Växlingsstation i dörren

Nyss hemkommen från jobbet vinkar jag farväl till maken som ska ta sista flyget till Köpenhamn. Verkligen stafett-känsla....

Hyfsad dag på jobbet idag, sålde vårt största bord( med 4 iläggsskivor blir det 4,2 m!!!) Kul!
Dagens kändisbesökare var: Thabo(programledare för svart eller vitt för några år sedan). Det var inte han som köpte matbordet...

Imorrn ska jag och sonen på uppföljande läkarbesök och röntgen av hans arm så han är ledig från dagis. Det blir en smärre utflykt eftersom stället vi ska till ligger i Järva.. På helt andra sidan stan...... Otroligt att det inte finns ngt annat ställe lite närmare.

Men, men det finns ju T-bana och jag är lycklig innehavare av ett SL-kort så kombinationen skapar möjligheter att slippa köra bil och leta parkering.

Men det är imorgon. Ikväll ska vi ta det lugnt, har jag tur går det någon bra film. Ska bara få kidsen i säng först:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Tina sa...

Irene Huss på 5:an (hon är med i vår kyrka :)!!!

Jag skulle vilja se den matsalen där det bordet placeras, mäktigt.

Märkligt att ni får åka till Järva, borde verkligen finnas någonting närmare.

Hoppas du får en bra vecka.
Kram Tina