lördag 7 augusti 2010

Helg:)

Nu har jag tre lediga dagar framför mig, känns som helg på ngt sätt. Skönt. Känns också bra att vara ledig barnens första dagar på dagis/fritids, att slippa stressa.
Imorrn tänker jag mig att vi åker in till kyrkan, det har inte riktigt blivit så mycket med det i sommar, men det är tur att Gud finns på fler ställen:), typ där vi har varit. Men det skulle ändå vara nice. Bra sätt att komma upp på morgonen också!

Well, ikväll är nog tanken en lugn kväll hemma, men man vet aldrig, det händer att vi ändrar oss på stående fot. Men i nuläget känns de nästan lättare, att vi inte har bokat ngt innan alltså. Det är skönt att kunna vara hyfsat spontan. Men med det här vädret känns hemmavid väldigt trivsamt... Att se en film medan regnet smattrar på våra nytvättade fönster. Vad var det jag sa om städningens obeständighet???!! Det finns ingen anledning att göra de för noggrant, oftare men softare är mer min melodi:)

Glömde ta med paraplyet i morse, får mig shoppa ett på Konsum, föredömligt nog brukar de ha små enkla svarta för 29 kr! I like. Regnet ser inte ut att avta precis.... Snarare tvärtom.

Dags att trotsa elementen..., tyvärr med dåliga kläder.

Inga kommentarer: